خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/11 - 16:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نظری با اشاره به موضع‌گیری وزیر خارجه رژیم صهیونیستی:

اظهارات ضدایرانی لاپید در راستای تغییر فضای مذاکرات وین به نفع آمریکا است

نماینده مردم خمین در مجلس اعتقاد دارد اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در راستای تغییر فضای مذاکرات وین به نفع ایالات متحده است.

علیرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص اهداف پشت پرده تکرار تهدیدات پوچ رژیم صهیونیستی از زبان لاپید با هدف اخلال در مذاکرات وین، گفت: رژیم صهیونیستی طی چند وقت گذاشته بارها صحبت از اقدام علیه کشورمان کرده در حالی که کارشناسان نظامی دنیا اعتقاد دارند آنها توانایی دفاع از خود را ندارند، چه برسد برای حمله به کشور های دیگر توان اقدام داشته باشند.



نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با چراغ سبز سیاستمداران واشنگتن اقدام به تهدیدهای مکرر علیه ایران می کند، اظهار کرد: به عبارتی با توجه به شرایط پیچیده مذاکرات وین، آمریکایی ها در تلاش هستند با کمک مقامات اسرائیلی، فضای گفتگوها را به نفع خودشان تغییر دهند.



وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هیچگاه نتوانسته در مقابل فلسطینیان ایستادگی کند، ادامه داد: باید به وزیر امور خارجه رژیم‌صهیونیستی یادآور شد چندی پیش موشک های کوتاه برد جریان مقاومت ناکارآمدی گنبدآهنین را به دنیا نشان دادند و موازنه قدرت را طوری تغییر دادند که مقامات این رژیم از ترس شان آتش بس اعلام کردند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم در خصوص اظهارات لاپید نسبت به برنامه هسته ای کشورمان، افزود: فعالیت هسته ای ایران بومی و صلح آمیز بوده و هیچگاه متوقف نخواهد شد زیرا بهره برداری صلح آمیز حق همه کشورها است.



رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین باید اذعان کرد بهتر است مقامات این رژیم دست از موضع گیری های سیاسی و رسانه ای علیه جمهوری اسلامی ایران بردارند زیرا همگان می دانند تهران قدرت برتر منطقه است./



پایان پیام

  • کد خبر : 334744
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار